18 juni 2008

Tack mina vänner!

Två hjältar har räddat min morgon. Tuan Nguyen som bjöd på startelvan och kommentarer kring gårdagens match och CL8 som kryste fram en gigantisk matchrapport på E-Zines forum. Länk.

Eftersom Tuan Nguyen kommenterade på min blogg så tar jag mig friheten att publicera. Hör av dig om det inte är okey.

Startelvan:
Oscar Berglund
Andreas Landgren - Hannu Patronen - Marcus Nilsson - Fredrik Svanbäck
Mattias Unkuri - Marcus Lantz - Henrik Fribrock - Christian Eliasson
Tobias Holmqvist - Fredrik Olsson

Avbytare: Kristian Eriksson - Kamal Barny - Samuel Aziz - Rasmus Jönsson - Marcus Danielsson

Matchkommentar: Matchen var väl rätt jämn, ingen toppmatch precis. Båda lagen skapar lite halvchanser. Lantz och Fribrock var bra i mittfältet. Nilsson/Patronen hade inga större beskymmer. I slutet av matchen byttes Samuel Aziz in och då blev det lite fart och fläckt i HIF. Man började skapa fler chanser och bland annat missade Rasmus Jönsson ett friläge, dock med en back hack i hälarna. Han skjuter på målvakten som gör en bra räddning. Målet kom med en minut kvar av matchen efter ett inlägg på vänsterkanten och där Fredrik Olsson dök upp.


Ännu en gång; STORT TACK!

Återkommer med egna kommentarer under dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inga problem att du publicera det jag skrev. Tyvärr glömde jag Christian Eliasson, men du fyllde i det såg jag.

Anonym sa...

Javisst! Tack för rapporten. Den var RIKTIGT uppskattad!