28 juni 2008

Kanske ikväll mina vänner

Förlust mot Esbjerg med 1-2 men mål av Rasmus Jönsson och bra försvarsspel av Wahlstedt-Ekstrand. Just så lyder rapporterna från Olympia efter eftermiddagens genrep.

Laget:
Daniel Andersson
Andreas Landgren, Erik Wahlstedt (65), Joel Ekstrand (45), Adama Tamboura
Christoffer Andersson (75), Marcus Lantz, Isaac Chansa, René Makondele (60)
Rasmus Jönsson (75), Henrik Larsson

Ersättare:
Oscar Berglund, Marcus Nilsson (45), Johan Falkesäter, Samir Beloufa (65), Fredrik Svanbäck, Mattias Unkuri (75), Martin Kolár (60), Tobias Holmqvist (75), Fredrik Olsson

Jag vet att det nästan är FÖR komiskt när jag (som aldrig sett Wahlen som mittback) påstår att Wahlstedt INTE har kvalitéer som mittförsvarare. Jag vägrar tro på det men håller trots mina tvivel härmed tyst i det här fallet, åtminstone fram till torsdag kväll...

Landgren högerback och inte Stoffe!?

* * *

MFF tappar en tvåmålsledning till förlust i Svenska Cupen, BoIS blev krossade av Assyriska i Superettan och Elfsborg lyckas hålla 0-0 hemma mot HB Torshavn i Intertotocupen. Det var dagens resultatservice.

* * *

Jörgen Pettersson hittades på en vall i nordöstra Skåne samtidigt som BoIS var i Södertälje. Antingen är han skadad/avstängd eller gör han "en Razak".

* * *

Det tisslas om något RIKTIGT STORT (eller åtminstone nytt) mina vänner. Kanske ikväll, kanske ikväll...

Håll ögonen öppna!

Inga kommentarer: