23 oktober 2005

Snart bär det iväg...

Med en känsla av hopplöshet kommer jag snart att bege mig västerut mot Helsingborg och Olympia. De senare dagarnas kommentarer kring Swärdhs nya kontrakt har gjort mig förbannad och jag har INGEN förståelse för styrelsens agerande i den frågan. Det ryktas om en klausul som gör det möjligt för HIF att "göra förändringar" om inledningen på 2006 inte är bra. För mig betyder detta att de är tveksamma på om Swärdh är rätt man men ändå väljer man att förlänga med två år...! Därmed är även 2006 en förstörd säsong!!!

HIF har en liten chans att nå Royal League men ansvaret ligger inte hos HIF:s håglösa och viljelösa spelare utan istället hos ett HBK som siktar på Fair play-priset. *suck*

Laget i eftermiddag:

DA
Granen-Björck-AJ-PC
Atiba-Dahl
Babis-Olle-Svaven
Graulund

Tror på 0-3 idag. Töfting x3

Inga kommentarer: