17 oktober 2005

Samma gamla visa...

Jag hade faktiskt lyckas förtränga hur håglösa och usla HIF har varit i höst. ÄNNU EN GÅNG BLEV JAG PÅMIND! HIF blöder och jag har svårt att peka ut vad som är det stora felet. För mig står det dock helt klart att vi har för många humörspelare och primadonnor i laget. Dessutom är Swärdhs filosofi alldeles för sårbar, antingen funkar den eller så rasar allt!

Att jag vill ha en ny tränare är ingen hemlighet men jag skulle även vilja se stora förändringar i truppen. Följande spelare kan jag tänka mig att ha kvar i truppen 2006:

Fredrik Björck, Daniel Andersson, Jakob Augustsson, Erik Wahlstedt, Atiba Hutchinson, Eldin Karisik, Oscar Berglund, Andreas Jakobsson, Tony Mahr, Imad Kahlili, Babis Stefanidis, Olivier Karekezi, Oscar Rönningberg Andreas Granqvist

Övriga: SÄLJ, SÄLJ, SÄLJ!!!

Startelvan:
DA
Wahlen-Granen-Björck-Ny/Mahr
Babis-Atiba-Jakobsson-Imad
Ollie-Ny

Inga kommentarer: